Friday, October 15, 2010

Hillside Beach Club / Fethiye

Konaklayan : Zafer Esen / 2008 Hillside Beach Club Teenage Dep.Resp.

Hillside bir marka mı?

Kesinlikle evet. Ben bu güzel tesiste tüm 2008 sezonu boyunca teenager departmanına bakan tek kişiydim. Günde en az 18-19 saat çalışan biri olarak size bu tesisi anlatabilirim. Türkiye'deki en iyi tesislerden biri. Eğer tatil amaçlı gidecekseniz kesinlikle öneririm. Tabii bunun için iyi bir bütce ayırmanız gerekiyor oda ayrı bir konu ama verdiğiniz paranın tam karşılığını alırsınız. Türkiye' nin bir çok 5 yıldızlı sayılı tesislerinde çalışan biri olarak Hillside Beach Club' ı tamamen farklı konumlandırıyorum. Öyleki maalesef burası sizde bir bağımlılık yapmakta. Eğer, çalışma amacıyla gidecekseniz aynı güzel şeyleri söyleyemeyeceğim. Maalesef personel politikalarında kötüye doğru bir gidiş var. Şurada bir konuya açıklık getirmem lazım, kesinlikle personel size çok iyi hizmet etmekte. Hizmetten yana kesinlikle en ufak dahi bir sorun yaşamazsınız. Tam tersine en iyi hizmeti alabileceğiniz yegane tesistir. Hillside sizi zehirliyor. Bağımlılık yapıyor. Böylesine güzel bir doğa ve böylesine güzel hizmet veren bir tesis (tabii mutfağını ve Hüseyin ve Ünal Usta' yı da unutmamak lazım) nasıl sizi zehirlemesin ki!.. Ya partiler, haftada en az 4 gün partiler... Her biri büyük masraflar ve zahmetlerle hazırlanan partiler. Örnek vermemi ister misiniz? Beer Party, Saturdaynight Party (Hollanda' dan ya da Türkiye' den meşhur en iyi djler eşliğinde unutulmaz bir parti) Beach Party, Gala Night, Moonlight Party... bunlar her hafta inanabiliyor musunuz? ve öylesine hazırlanan partilerde değil. Gerçekten emek ve para harcanan partiler.

Hillside, tam bir aile yeri. Buna rağmen "ben kafamı dinlemek istiyorum." derseniz Hillside bunuda düşünmüş ve herkesden uzak iki koyu kullanımınıza sunmuş. Birisi Silence Beach diğeri Serenity Beach. O kadar güzel yerler ki... Özellikle Serenity Beach, tek kelime ile muazzam. Benim en çok zevk aldığım yerdi. Çoğu zaman izinli günlerimde elime bir kitap alır ve salıncakta sallanarak doğayı temeşa ederek hayatımın en güzel anlarını yaşardım.

Eğer benim gibi mountainbike yada motokros seviyorsanız, en iyi doğa şartlarının bulunduğu yerde yine Fethiye. Zaten Fethiye, Türkiye' nin en güzel yeri desem bana kızar mısınız? Peki işi daha da ileri götürsem ve desem ki Hillside Beach Club, Türkiye' nin en iyi tesisidir, bana kızar mısınız? Ama tüm bunlar doğrulardır.

Saygılarımla.

0 yorum:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More